Personal i Lobbyn
Jobba med oss

Vi söker receptionspersonal

Året runt vill vi på Solhem Basecamp Gotland locka aktiva besökare till Gotland för att upptäcka öns natur, kultur och aktiviteter. Som receptionspersonal hos oss har du en viktig roll, då du är den som möter våra gäster och ser till att de får ut så mycket som möjligt både av vårt hotell och av Gotland under sitt besök.

Om tjänsten och ansökan

  • Tidsperiod: Maj – september med möjlighet till förlängning
  • Omfattning: 75%
  • Min. ålder 20 år
  • Rekrytering sker löpande.
    nextSök tjänsten här
    Dubbelrum ny standard Solhem

    Dina arbetsuppgifter i receptionen

    • In och utcheckning av gäster
    • Hantering av bokningar och förfrågningar via telefon och e-post
    • Arbete i olika bokningssystem
    • Samarbete med kollegor i hela organisationen
    • Problemlösning och hantering av förfrågningar
    • Arbete i vår lobbybar och butik
    nextSök tjänsten här
    Lobby eld

    Om dig

    Vi söker dig som vill ge våra gäster ett trevligt bemötande men som också är lyhörd för våra gästers behov för att kunna leverera den bästa gästupplevelsen. Du är en naturlig ambassadör för Gotland, som gärna tipsar om aktiviteter, sevärdheter och platser som våra gäster inte får missa under sitt besök. Du får våra gäster att känna sig välkomna och avslappnade och bidrar till den äventyrliga känsla som vi vill förmedla,

    i allt från incheckning till att du tipsar om våra produkter i lobbybutiken och hjälper till att planera inför morgondagens utflykt.

    Du har inga problem med att kommunicera på svenska och engelska, både muntligt och i skrift. Du har god datorvana, erfarenhet av bokningssystem är meriterande. Du är flexibel med arbetstider då tjänsten inkluderar kvälls- och helgarbete. Det är viktigt att du inte har några problem att hugga in där det behövs och tar dig an nya utmaningar med en positiv inställning.


    nextSök tjänsten här
    menu

    Best Western • Solhem Hotel • Solhemsgatan 3 • 621 58 Visby • Tel. 0498-25 90 00